Trójwymiarowy Świat Matematyki – pojazdy kołowe

przez | 12 kwietnia 2018

W marcu w Szkole Podstawowej im. Stanisława i Janka Bytnarów w Ostrowie odbył się etap szkolny do Konkursu: ,, Trójwymiarowy Świat Matematyki – pojazdy kołowe’’ ogłoszony przez Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Banacha w Jarosławiu. Zadanie konkursowe polegało na wykonaniu z dowolnego materiału modelu pojazdu kołowego składającego się z przestrzennych figur geometrycznych. Konkurs odbył się w dwóch grupach wiekowych: kl. I-III i IV – VI.

               W grupie klas I –III udział wzięli uczniowie:

  1. I
  2. Maja Cięciwa
  3. Rafał Sierżęga

Opiekun- mgr Elżbieta Dubiel

  1. III
  2. Sebastian Homik
  3. Zofia Kochman
  4. Miłosz Sowa

Opiekun- mgr Maria Kochman

  1.   IV
  2. Bartosz Borcz
  3. Dariusz Borcz
  4. Dominik Homik
  5. Krystian Kużniar
  6. Mateusz Sobek
  7. Dawid Szczepankiewicz
  8. Julia Szewczyk
  9. Krzysztof Kalamarz
  10. Izabela Szczepankiewicz

Opiekun- mgr Bożena Szczepankiewicz

  1. V

1.Łukasz Kalamarz

Opiekun mgr Bożena Szczepankiewicz

Wszystkie prace wykonane były bardzo pomysłowo, starannie, estetycznie. Szkolna Komisja Konkursowa postanowiła przesłać je wszystkie na konkurs ,,Trójwymiarowy Świat Matematyki – pojazdy kołowe’ w Jarosławiu.

12 kwietnia 2018 roku w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Stefana Banacha w Jarosławiu odbyło się uroczyste wręczenie nagród siódmej edycji konkursu ,,Trójwymiarowy Świat Matematyki – pojazdy kołowe’’.

Nadesłano 180 prac z 25 szkół z powiatów; jarosławskiego, przeworskiego, lubaczowskiego i przemyskiego.

Nasi uczniowie zajęli;     

              w kategorii klas I-III;

III miejsce –Zofia Kochman – kl. III

Wyróżnienie;  Miłosz Sowa – kl. III

                 w  kategorii kl. IV –VI;

 III miejsce – Krzysztof Kalamarz – kl. IV

Po uroczystym wręczeniu dyplomów, nagród, statuetek nasi uczniowie wzięli udział w ciekawych zajęciach. Krzysztof Kałamarz zapoznał się z pracą drukarki 3D zaprezentowaną przez uczniów tej szkoły oraz wziął udział w warsztatach na temat nauki programowania obrazkowego i tekstowego w języku Python. Najmłodsi bawili się biorąc udział w zajęciach: kodowanie na dywanie. Dzieci poznawały programowanie bez komputera dzięki grom i zabawom na matach edukacyjnych, delektując się pysznymi słodyczami.